eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku › Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
  • Data: 2013-12-26 16:10:01
    Temat: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale źle ostrzegasz. Źle, bo nakłaniasz do popełnienia przestępstwa.
    > Zwłaszcza, że można dobrze i bez popełniania przestępstwa. Policję
    > powiadamiasz o oszustwie polegającym na wyłudzeniu 100% kwoty poprzez
    > przysłanie Ci bezwartościowej rzeczy i takie postanowienie o wszczęciu od
    > policjanta dostajesz. Pisząc do ALLEGRO nie rozwodzisz sie i podajesz, ze
    > zostałeś oszukany na 100%, bowiem nie dostałeś zamówionej rzeczy. O
    > dostaniu "cegły" nie piszesz.
    Możliwe, ja starałem się podejść do sprawy uczciwie i w konsekwencji
    straciłem 50% zapłaconej kwoty.
    Allegro ma swoje "ścieżki zgłoszenia" i wybierasz jedną z opcji - dostałeś
    niezgodny z opisem, czy nie dostałeś.
    Ja tylko podaję, jak robiony jest w trąbkę kupujący - raz przez
    sprzedawcę-oszusta, dwa przez Allegro z programem POK.
    Oczywiście wybór należy do przyszłych "wyrąbanych". Chcesz utopić 50% kwoty
    pisz, że dostałeś niezgodny z opisem, do niczego nie nadający się przedmiot.
    Chcesz mieć szanse na odzyskanie 100% wpłaconej kwoty (o ile mnie pamięć nie
    myli, bez kosztów transportu),
    musisz przemyśleć sprawę.
    Pozdrawiam.
    WOJO