eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwalka o klienta - w ktorym banku?Re: walka o klienta - w ktorym banku?
  • Data: 2006-10-31 08:37:25
    Temat: Re: walka o klienta - w ktorym banku?
    Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Gdyz jest cos takiego co sie nazywa CRM. Lepiej i taniej miec jednego
    > sprawdzonego klienta, ktory skorzysta z 5 uslug niz miec tylko jednego,
    > ktory korzysta z jednej uslugi i szukac kolejnych czterech...

    Pytanie się klientów, którzy chcą zamknąć konto /rezygnacja z
    innych usług/, dlaczego chcą to uczynić jest rozsadną praktyką
    marketingową. Bank powinien analizować opinie klientów o swoich
    usługach i pracownikach. Jeżeli ktoś likwiduje konto, to może być
    niezadowolny z usług i należy się dowiedzieć, co klientowi nie
    odpowiada i najlpiej - zatrzymać go w banku.

    > Bankom generalnie powinno zalezec na dobrych klientach, przeciez na
    > kazdym z nich niezle zarabiaja! Dlatego niezrozumiale jest dlaczego w
    > niektorych bankach klienci traktowani sa jak zlo konieczne (intruzi).

    ... ponieważ niektórzy pracownicy nie podchodzą poważanie do swoich
    obowiązków. Bywa...

    MARIO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1