    From: "gregoryj" <G...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: walka o klienta - w ktorym banku?
    Date: 1 Nov 2006 04:31:15 -0800

    > ... ponieważ niektórzy pracownicy nie podchodzą poważanie do swoich
    > obowiązków. Bywa...
    >
    > MARIO

    ta. niepowaznie podchodza do swoich obowiazkow. pracuje i mam w dupie
    nabijanie kasy jakims dzieciolom u gory (czytaj dyrektorom i
    wlascicielom). mam takze w dupie klienta typu cwaniak, burak lub inny
    krzykacz, ktory ma KONTO i jest wielkim KLIENTEM i uwaza ze z tego
    powodu bez mala mam mu calowac stopu. takiemu 'burakowi' z
    przyjemnoscia wyplacam jego wielkie oszczednosci z ktorych 'my' (czyli
    bank i jego pracownicy) zyjemy, w wysokosci 3 tysiecy zlotych, albo
    zamykam karty, bo k....a nie cierpie takiego cwaniaka (pyskacza).
    wiem moze niektorzy beda uwazac ze sie wypalilem i nie jestem
    profesjonalny itp. owszem profesjonalny jestem dla ludzi milych i
    wyrazajacych sie z szacunkiem do mnie, tak jak ja z szacunkiem odnosze
    sie do klienta. a nie cierpie braku podstawowej kultury w obcowaniu z
    ludzmi.
    pozdrawiam
    gregoryj