  • Data: 2007-05-22 11:59:54
    Temat: Re: [waw] Ktory millenium ?
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. <czytacz> wrote:
    > Witam,
    > na dniach mam nadzieje podpisywac umowe kredytowa z bankiem millenium.
    > Mam zadeklarowac, w ktorym oddziale (placowce) bedzie zawierana umowa.
    > O ile dobrze zrozumialem doradce z OF konta ROR i to do obslugi kredytu,
    > ktore sie automagicznie zakladaja beda przypisane i 'obslugiwane' przez
    > ta placowke...
    >
    > Pytanie:
    > Ktory oddzial/(filie?) z sensowna i kompetentna obsluga byscie
    > doradzili? Nie chodzi mi wylacznie o obsluge kredytu, choc to dla mnie
> [...]

    wczoraj podpisywałem umowę kredytową na puławskiej 233, całość z
    założeniem konta zajęła chyba 30 minut (nie było pośpiechu) co jest
    czasem raczej akceptowalnym, a kolejek tam nie widzialem jeszcze, inna
    sprawa ze nie bywalem tam czesto (kilka razy tylko i mam dobre
    doświadczenia z obsługą)

    No nie jest to srodmiescie/zoliborz/wola/ochota, ale ostatecznie ile
    razy chodzi się teraz do oddziału skoro wszystko można zdalnie ;)