  • Data: 2012-03-08 21:21:12
    Temat: Re: wdepnąłem w gowno pod nazwą toyotabank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "quwert" 7kyc83hjn4dx.13b6q74xmxo82$....@4...net

    > Aż do dzisiaj, otwieram kopertę a tam token toyotabanku???
    > Automat białkowy na infolinii oznajmia że jestem klientem
    > tego czegoś co ma w nazwie bank!!!

    Chcą od Ciebie pieniędzy za ten token? Jeśli nie chcą,
    sprawdź czy masz potwierdzenie wypowiedzenia i daj 1%
    na rzecz towarzystwa opieki nad kotami.

    > W ramach rewanżu przekażę jeden procent na wikipedie.

    [albo kup w wysyłkowym sklepie żwirek i poślij Kaczyńskiemu;
    nawet jeśli jego koty mnie zużyją, nie zmarnuje się, bp córka
    (; po prezydencie ;) będzie miała gdzie lać; muszę uważać,
    aby nie napisać Kacyńskiemu, bo okaże się, że znów trafiłem]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'