  • Data: 2012-03-09 09:34:01
    Temat: Re: wdepnąłem w gowno pod nazwą toyotabank
    Od: quwert <Q...@Q...PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Aż do dzisiaj, otwieram kopertę a tam token toyotabanku???

    W końcu znalazłem trochę dokumentów
    i mogłem się zalogować
    ale do nr. klienta nie było przypisane żadne konto,
    natomiast konsultant twierdzi, że jak najbardziej konto jest aktywne
    z saldem -500 zł(firmowe, pewnie opłaty stałe)

    Czyli cud
    konta nie mam ale opłaty są naliczane

    Jedynym plusem był konsultant, który wiedział o czym mówi
    i nie sylabizował formułki z monitora jak poprzedni moi rozmówcy.

    Mam ich dosyć dosyć dosyć!