  • Data: 2009-08-15 12:57:25
    Temat: Re: welcome to Niagara [wielki wodospad v. spłuczka]
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:8fj7z8ym2w@tim.brudna.chmurka.net...

    > A o jak długiej perspektywie raczysz się wypowiadać i jak wielki spadek
    > raczysz o przemądrzały wieszczyć?

    Czy ja cokolwiek wieszczę? Czy określenie "chyba" oznacza wieszczenie? To
    było nic innego jak zaproszenie do spekulacji co nas czeka. Nie musisz się
    od razu tak negatywnie nabzdyczać, bo w tym co napisałem nie ma niczego co
    by uzasadniało Twoją reakcję. No chyba, że poniosłeś jakieś straty i chcesz
    jakoś odreagować frustrację, w takim razie, użyj sobie, na zdrowie. Lepsze
    to niż miałaby Ci jakaś żyłka pęknąć.

    > Podanie czy mówisz o dniach, tygodniach czy też miesiącach oraz czy
    > mówisz o 10%-20% dalszych spadków czy też o 40%+ *BARDZO* zmienia
    > sens twojej wypowiedzi. Bez tego "detalu" twoja wypowiedź dla mnie jest
    > najczystszym bezwartościowym bełkotem.
    >
    > Podaj datę i liczbę albo spadaj :-)

    Ależ proszę łaskawy Panie, już podaję:

    14.08.2009
    zeszliśmy w dół jakieś 100 pktów na WIG20.