eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowychRe: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>
    Subject: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <18puhqfyl120d$.utyaeb0krjf9.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 15 Oct 2013 20:49:18 +0200
    X-Antivirus: avast! (VPS 131015-0, 2013-10-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <525d8e1f$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-68-180-191.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1381862943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2159 89.68.180.191:3648
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596712
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:39:53 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

    > Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
    > osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
    > infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.
    >
    > Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
    > posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
    > osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
    > pozytywnie.
    >
    > Co o tym sądzicie ?

    tak.
    powinni zadawać np. minimum 3 pytania, w przypadku jednej błędnej
    odpowiedzi dodatkowe...
    2 błędne odpowiedzi powinny wynik weryfikacji określać jako NEGATYWNY

    aby taki ktoś nie przejął kontroli nad kontem i nie dzwonił co chwilę
    licząc że trafi na innego konsultanta, to taka weryfikacja powinna być
    możliwa nie częściej niż co 24 godziny


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1