eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowychRe: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-19 16:43:37
    Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19.10.2013 14:07, Krzysztof Halasa pisze:
    > m <m...@g...com> writes:
    >
    >> Ze znanych mi banków w których odzyskiwałem dostęp przez telefon -
    >> wszystkie. Czyli Citibank, Multibank, Mbank, Millennium.
    >
    > Ok, to jest faktycznie pewien problem. Należałoby przyjrzeć się całej
    > procedurze.
    >

    Ale tak się zastanawiam - dlaczego? Dlaczego ma być coś nie tak jeżeli
    *dodatkowo* pytają się mnie o znajomość moich kont?

    Przecież w całym wielostopniowym i wieloskładnikowym uwierzytelnianiu
    awaryjnym, żaden ze stopni/składników sam w sobie nie jest wystarczająco
    bezpieczny, jako tako bezpieczne staje się ich złożenie.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1