eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta w PekaoSARe: weryfikacja klienta w PekaoSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.samoylyk.net!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.high
    winds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 11 Jun 2020 15:16:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5ee22e97$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.1.118.142
    X-Trace: 1591881367 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 31.1.118.142:51603
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2594
    X-Received-Body-CRC: 3604874304
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:651854
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.06.2020 o 13:32, m...@g...com pisze:

    >>> Byłam w PekaoSA w sprawie wpłaty gotówkowej w imieniu osoby
    >>> trzeciej na rachunek firmy ubezpieczeniowej co ma rachunek w
    >>> PekaoSA. Przyszła moja kolej, usiadłam przed okienkiem podałam
    >>> kartke z danymi do wpłaty, mój dowód osobisty i gotówkę i czekam.
    >>> Niby operacja prosta, ale Pani kasjerka klikała, klikała
    >>> trzymając mój dowód osobisty w ręku w końcu zadała pytanie: -
    >>> Pani ma u nas rachunek ? - Nie mam. - ale miała Pani ? - Miałam.
    >>> w końcu przyjęła wpłatę. Całośc operacji trwała ok. 20 minut. Po
    >>> przyjęciu wpłaty, poinformowała, że są korzystne pożyczki.
    >> Ale co Cię zdziwiło? Dowód dałaś ot, tak sobie, czy kasjerka
    >> poprosiła? A skoro dowód - no to po to, by go sprawdzić.
    >> Mnie dziwi to, że chodziłaś do oddziału. Zapłaciłaś za tą wpłatę?
    >> Przelewu nie można było zrobić?
    > bez prowizji, posiadacz rachunku ma umowę z bankiem, że wpłaty
    > gotówkowe klientów są darmowe; przelew można było zrobić, oczywiście,
    > klient mógł zrobić przelew, ale aby klientowi było prościej, a ja aby
    > zarobić swoją prowizję wzięłam od klienta gotówkę
    >
    Bank ma ustawowy obowiązek identyfikacji klientów dokonujących operacji.
    Nie zależy on od kwoty. W wypadku wpłat w praktyce różnie bywa z
    realizacją tego obowiązku. Czasem po prostu przy wpłacie niewielkiej
    kwoty pytają o tożsamość - zwłaszcza, że nie ma obowiązku noszenia dokumentu

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1