  • Data: 2006-06-14 16:59:17
    Temat: Re: weryfikacja nr rach z nazwą beneficjenta
    Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJ" <b...@t...jest.fajnie> napisał

    > A może po prostu jesteś trollem, który za wszelką cenę chce zaistnieć
    > pletąc głupoty?

    1. odkryłeś mnie - rzeczywiście moją największą niespełnioną ambicją jest
    zaistnienie na grupie
    2. brak weryfikacji powoduje że tylko uczciwość pracowników instytucji
    finansowych ( nie tylko banków, ale wszystkich którzy zlecają płatności
    dużych kwot) i ręczne procedury wyrywkowego sprawdzania powodują, że 99,9%
    przelewów trafia do ich beneficjentów. Bowiem bardzo łatwo sfałszować
    dokument, w którym np. uczestnik TFI oświadcza, że zmienił rachunek bankowy
    ... pracownik może wpisać w takie oświadczenie swój rachunek z nazwiskiem
    uczestnika). Członek umarza jednostki i ... wypłata dokonuje się ale na
    rachunek innej osoby. TFI jest tylko przykładem takiej instytucji, bo
    oświadczenia o numerze rachunku "działają" w wielu miejscach i przede
    wszystkim tam czas od momentu pozyskania wiedzy przez pracownika o zleconej
    wypłacie do momentu jej realizacji (czyli skompletowania niezbędnych
    dokumentów, kontaktu z klientem itp), daje czas na ew. nieuczciwość...
    Jeśli brak Ci wyobraźni co do skutków braku weryfikacji nazwiska z nr
    rachunku bankowego - to ja mogę być trollem w Twoim rozumieniu - co przy
    krótkowzroczności Twej nie jest dla mnie istotne