    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wg cennika inteligo PKO-BP jest "innym/obcym" bankiem?
    Date: Sat, 20 Sep 2003 18:56:27 +0200
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "janke" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bki07l$d3a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tak. dzieki za wskazowke. nie wiem jescze tylko jak bedzie w przelewem na
    > firmowe w pkobp. ale kwestia telefonu do intelgo.

    Każdy przelew z inteligo do PKO BP jest za darmo na zasadzie promocji.
    Przecież to, czy przelewasz na firmowe, czy bezpłatne nie ma znaczenia...
    Prędzej by miało znaczenie _z_ czego przelewasz. Ale to tutaj też niewiele
    zmienia.

    > natosmiast co do wpalt - Wojtku, zobacz co opisalem o wplacie za czynsz w
    > innym wojewodztiwe- na konto firmowe wlasnie w pkobp chcieli prowizji.

    Czytałem. Nie wiem, jak wyglądała umowa między PKO BP a SM dlatego nie
    wnikam - napisz na s...@p...pl - niech wyjaśnią.

    Dalej zaznaczam, że to nie ma znaczenia czy na firmowe, czy na prywatne -
    jeśli robisz przelew. Może mieć to znaczenie, gdy dokonujesz wpłaty
    gotówkowej na rachunek prowadzony w danym banku - i regulować powinna to
    TOiP.

    I napisz w jakim banku konto miała SM - bo to istotne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara