  • Data: 2005-04-26 16:26:16
    Temat: Re: wire transfer i escrow
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    wrobelemelek wrote:
    > Po prostu znalazłem kolesia co ma nawet tanie telefony i akceptuje
    > platnosci: paypal, escrow, western union i money gram. Wiec mu napisalem, ze
    > najlepiej to escrow i który akceptuje. Wiec mówi, że przez escrow .com
    > mozemy robic interes;). I się zastanawiam nad kupnem... :D
    > Najlepiej własnie chcialbym im wpłacić kase przez wiretransfer.

    Najwyraźniej chcesz być w plecy o parę dolarów.
    tak, wyślij mu kasę przelewem, tylko potem nie spodziewaj się, że coś
    dostaniesz.
    Najbezpieczniejsze z tego jest escrow.com, bo nie wypuszczą kasy, dopóki
    nie potwierdzisz, że przesyłkę dostałeś. (100% pewności to też nie daję,
    ale na pewno większą niż 0)