  • Data: 2005-01-13 17:19:53
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle zadane pytanie: skąd wiesz, że posiada? Skoro o nim NIE informuje
    > i nigdzie NIE obiecuje, że posiada. Ty zakładasz, że ma. Ale niestety
    > -
    > bez podstaw.

    IMHO pytanie jak najbardziej na miejscu. Ja nic nie zakładam - to firma
    informuje mnie, że obciąża moją kartę na kwotę np. 200 PLN. Mogli obciążać
    na 65 dolców - nie byłoby sprawy. A tak sprawa jest- bo wprowadzają mnie w
    błąd.

    > Proponuję EOT bo ileż można to samo pisać...

    No właśnie - ileż można pisać, że klient nie jest psem gończym, który ma
    obowiązek ustalać, czy firma ma POSa w Stanach, na Węgrzech, w Polsce, czy
    też w Korei Płn. :-)