  • Data: 2005-01-13 22:25:11
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic z tego. Zapłać za bilet. Zobacz historię rachunku i zobacz pozycję
    > "kwota transakcji". Wizzair obciąża w PLN, dokładnie tą kwotą, którą
    > prezentuje przy obciążaniu karty. ZROZUM. Wizzair obciąża w walucie
    > pod nazwą PLN. Ale robi to Z ZAGRANICY, co w efekcie pociąga za sobą
    > przewalutowanie wynikające z umowy Twojej z bankiem.

    Ależ ja to rozumiem (mechanizm tej transakcji) , co nie znaczy że uważam go
    za prawidłowy. ZROZUM, że płacąc kartą akceptujesz konkretną płatnośc na
    konkretną kwotę w konkretnej walucie. Nie może być tak, że akceptujesz
    płatność na 10 PLN, a okazuje się że to było 3 EUR. W skrócie: wizzair
    proponuje bilet za 200 PLN, Ty go kupujesz płacąc kartą i potwierdzasz
    dokonanie płatności 200 PLN. A karta jest obciążana kwotą 65 USD.

    > Doczepiłaś się tak mocno, że niedługo będziesz miała pretensje do
    > Wizzair o to, że płacąc jakąś archaiczną kartą charge, która ma
    > prowizję
    > od płatności bezgotówkowych, Twój bank naliczy dodatkową opłatę. Bo
    > przecież Wizzair o tym nie poinformował, a Ty nie będziesz pytać o to,
    > czy naliczy, czy nie.

    Zmieniasz temat. I nie rób ze mnie wielbłąda z łaski swojej.