  • Data: 2005-01-14 10:28:23
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > No nie mogę jednak! JA TEGO NIE MÓWIĘ :-))) !

    Wybacz, ale nie wymagaj ode mnie, żebym Ci przypominał co sama piszesz.

    "No własnie kwestionuję tę "zagraniczność""

    Kto to napisał? I to żeby raz...
    Najpierw kwestionujesz "zagraniczność" transakcji, póżniej już
    twierdzisz, że nigdy tego nie kwestionowałaś, ale poddajesz w wątpliwość
    fakt, że Wizzair obciąża w PLN. Zdecuj się na coś, bo mam wrażenie, że
    czepiasz się co akurat popadnie, bez merytorycznego ustosunkowania się
    do moich odpowiedzi.

    Jeśli kwestionujesz zagraniczność - to uważasz, że transakcja jest
    krajową. Bo MUSI być albo KRAJOWĄ, albo ZAGRANICZNĄ. Jedno z dwóch. Nie
    ma innej opcji. INTERNETOWA dalej MUSI być KRAJOWĄ albo ZAGRANICZNĄ.