  • Data: 2023-09-13 09:25:14
    Temat: Re: wkurwiająca zmiana w Aliorze
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 13 września 2023 o 08:01:18 UTC+2 PiteR napisał(a):

    > Wydaje się logiczne, że kierownicy
    > ale czasem może koderzy są stawiani pod ścianą.
    >
    > No panowie 5 ideas każdy, do końca roku, jak usprawnić www.
    > Bo inaczej uważam was za zbędnych.

    No ale oni są zbędni, przynajmniej w kantorze aliora.
    Jak im napisałem, że na wyciągu jest zamienione
    saldo początkowe z końcowym, to odpisali,
    że prześlą uwagi do zewnętrznego dostawcy oprogramowania.

    A w ogóle to, co piszesz, to jakaś nowość,
    czy zawsze tak było w tym ich nowym (zgoda
    że pochrzanionym, w mojej powolnej przeglądarce
    widać, jak wyskakują błędy na czerwono) www?