  • Data: 2009-05-23 16:28:56
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Maj, 17:57, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Chyba ze, oczywiscie, w Europie wymaga sie od kasjerek intelektualnych
    > konwersacji z klientami na temat najnowszych badan w zakresie fizyki
    > molekularnej. :)

    W latach gigantycznego bezrobocia, 2001-2003, wymagano biegłego
    angielskiego od sprzątaczek. Jakaś lepsza position wymagała dwoch
    obcych języków biegle, choć, jak donosiła "wyborcza", pracodawcy
    zaczynali preferować osoby z biegłą znajomością co najmniej trzech
    języków, ponieważ dwa to standard".

    Utkwił mi ten artykuł mocno w pamięci.

    Polska specyfika.