eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank)Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Piotr" <p...@c...cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Date: Sun, 12 Oct 2003 23:11:14 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <9...@s...eurokoncept.com>
    References: <o...@n...chello.pl> <bm985o$gn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <5...@s...eurokoncept.com> <o...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: south.eurokoncept.com
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1065993142 9408 81.210.27.114 (12 Oct 2003 21:12:22
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Oct 2003 21:12:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263549
    [ ukryj nagłówki ]

    > bo dopiero wtedy pojawily sie na koncie pieniadze. A i w rzypadku VW i
    > Fortisa zadnych dodatkowych oplat karnych nie zaobserwowalem.

    No niestety jest - 100 zl za brak srodkow na r-ku, co objawia sie np. przy
    rozliczeniu chargowki... Oczywiscie nie od razu - a dopiero na nastepny
    dzien... Tak wiec np. majac 10 zl na r-ku, a rozliczenie kart 20 zl z r-ku
    jest zdejmowane 10, na koncie leci -10 a na r-ku niesplaconych prowizji
    pojawia sie -100....

    Oczywiscie jak w chwile pozniej pojawi sie przelew przychodzacy - jest
    ladnie ksiegowany na r-ku, i nie ma zadnej mowy o jakiejs blokadzie konta,
    itp...

    > tez wydaje mi sie, ze to jest dziwne. Faktem jest, ze w Citi nie mialem
    > nigdy stanu konta wyrazajacego sie ujemnym stanem srodkow dostepnych :-),
    > ale z zasilaniem czasem byly problemy. ZAWSZE pierwszym krokiem Citi byla
    > rozmowa telefoniczna, blokada w terminie pozniejszym.

    I tak powinno byc... a ze tak traktuja klientow... Kiedys Citi byl
    jednoznacznie kojarzony z prestizem, dobrym podejsciem do klienta itp... A
    teraz? Wstyd i tyle... Chyba gorszy jest tylko Multi...

    Pozdr.,
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1