  • Data: 2004-08-19 08:59:25
    Temat: Re: wniosek o KK w ING
    Od: "m23m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spowodowane jest to b.duza liczba wnioskow. Takiego zainteresowanie KK nikt
    > nie przewidzial - widac potrzeba bylo na rynku darmowe karty z niskim
    > oprocentowaniem.

    To własnie napisałem w swoim poprzednim poście (cyt.: "nie przewidzieli ile
    dostaną wniosków (wg. zeznania przesłuchanego przeze mnie osobiście dyrektora
    z jednej z warszawskich placówek ING BŚ)" ;-)
    No, ale zdaje się, że nadal toną w papierach... I chyba nie mają już ochoty na
    następnych klientów - ostatnio skasowali nawet ze swojej strony WWW wszelkie
    informacje o karcie olimpijskiej (mimo, że przecież miała być wydawana
    przynajmniej do 31 sierpnia)...

    m23m