  • 1. Data: 2004-08-13 13:49:09
    Temat: wniosek o KK w ING
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    zlozylem wniosek o MasterCard w ING przez internet pore kontaktu ustawilem
    dzis rano 10-12 i do tej pory nikt domnie nie dzwonil i juz mi sie to nie
    podoba :( poco jest taka opcja wyboru godziny kontaktu to czemu bank sie do
    niej nie stosuje?

  • 2. Data: 2004-08-13 16:47:25
    Temat: Re: wniosek o KK w ING
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jakub Piaseczny wrote:
> [...]
    > ustawilem dzis rano 10-12 i do tej pory nikt domnie nie dzwonil i juz
    > mi sie to nie podoba :( poco jest taka opcja wyboru godziny kontaktu

    Ktoś chciał dobrze, ale nie wyszło. Nie przejmuj się.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-08-14 10:56:24
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > podoba :( poco jest taka opcja wyboru godziny kontaktu to czemu bank sie do

    Nie stosuje się... bo nie przewidzieli ile dostaną wniosków (wg. zeznania
    przesłuchanego przeze mnie osobiście dyrektora z jednej z warszawskich placówek
    ING BŚ)... :-(
    Nie przejmuj się aż tak bardzo. ;-)
    Moja żona czeka w ING na kartę już ponad 4 tygodnie, moja teściowa - ponad
    3... :-(
    Jeśli nie chcesz czekać - poszukaj innego banku, a jeśli zależy Ci na ING - to
    uzbrój się w cierpliwość.

    m23m

  • 4. Data: 2004-08-15 18:32:11
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3... :-(
    > Jeśli nie chcesz czekać - poszukaj innego banku, a jeśli zależy Ci na

    Spowodowane jest to b.duza liczba wnioskow. Takiego zainteresowanie KK nikt
    nie przewidzial - widac potrzeba bylo na rynku darmowe karty z niskim
    oprocentowaniem.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-08-15 20:30:01
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    JaKi wrote:

    > Takiego zainteresowania KK nikt nie przewidzial - widac potrzeba bylo na
    rynku darmowe karty
    > z niskim oprocentowaniem.

    Fakt, kto się mógł spodziewać ;-)

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-08-15 20:42:59
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, kto się mógł spodziewać ;-)

    Visa Nova z Rajfiego jakos nie odniosla takiego sukcesu ;-) No ale za nia
    trzeba placic ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-08-19 08:59:25
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Spowodowane jest to b.duza liczba wnioskow. Takiego zainteresowanie KK nikt
    > nie przewidzial - widac potrzeba bylo na rynku darmowe karty z niskim
    > oprocentowaniem.

    To własnie napisałem w swoim poprzednim poście (cyt.: "nie przewidzieli ile
    dostaną wniosków (wg. zeznania przesłuchanego przeze mnie osobiście dyrektora
    z jednej z warszawskich placówek ING BŚ)" ;-)
    No, ale zdaje się, że nadal toną w papierach... I chyba nie mają już ochoty na
    następnych klientów - ostatnio skasowali nawet ze swojej strony WWW wszelkie
    informacje o karcie olimpijskiej (mimo, że przecież miała być wydawana
    przynajmniej do 31 sierpnia)...

    m23m