  • Data: 2005-12-08 23:17:12
    Temat: Re: wniosek o kredyt w kilku bankach
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > złożenie wniosków o kredyt hipoteczny także w innych bankach nie spowoduje
    > problemów w uzyskaniu kredytu. Będziesz miał w czym wybierać. A co do
    > BIK-u,

    Tak - co innego przy gotowkowych/ratalnych - tam jest to bardzo monitowane

    > Jeżeli chcesz dla bezpieczeństwa złożyć wniosek także w innym banku, to
    > zapraszam do GE Money Bank, w którym pracuję jako doradca. Wybiorę dla

    doradca doradcą... osobiscie jestem bardzo zniesmaczony tymi wszystkimi
    firmami "posredniczacymi" - imho cala praca to wstukanie danych do programu
    ktory na podstawie danych pokaze ktory bank sie kwalifikuje z naciskiem na
    ten gdzie dana firma otrzyma najwyzsza prowizje... tyle ze ulatwieniem jest
    ze np. dana firma wspolpracuje z developerem - wtedy odpada wiekoszc prac
    papierkowych zwiazanych z dostarczeniem dokumentacji...

    co do bph - to w sumie bandyctwo uprawiaja swoimi niektorymi wymaganiami -
    ale sie okaze za pare dni jak przyjdzie decyzja...

    ... a do lez doprowadzil mnie pko bp - ktory poprosil o kosztorys drzwi i
    podlog oraz o zabezpieczenie tego lokata...

    Pozdr.,
    Piotr