  • Data: 2005-12-15 11:51:04
    Temat: Re: wniosek o kredyt w kilku bankach
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Dec 2005 14:08:07 +0100, retryko napisał(a):

    > Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku
    > bankach ?

    Nie miałem takich problemów, choć postąpiłem podobnie. Wnioski składałem w
    BZ WBK, mBanku, a kredyt ostaecznie wziąłem w PKO BP. Podczas podpisywania
    umowy zostałem zapytany czy składałem wnioski w innych bankach. Zgodnie z
    prawdą odpowiedziałem, że tak, ale wybrałem ofertę PKO BP. I na tym się
    skończyło.

    --
    Pozdrawia, [2005-12-15 12:49:15]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl