    From: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wpis w BIK i problem z uzyskaniem karty kredytowej.
    Date: Tue, 04 Apr 2006 00:47:04 +0200

    wojo napisał(a):
    > Problem w tym że ja nigdy nic nie dostałem od Sygma Banque, kartę
    > wyrzuciłem i nigdy nie używałem (pewnie leży na strychu u rodziców).
    > Możliwe że nic nie dostałem bo zmieniłem adres zamieszkania a z tego
    > co Wiem to oni to wysyłają zwykłym listem i jak dojdzie to OK a jak
    > nie to nie ich problem.

    No to spójrz do regulaminu karty i umowy. To że nie dostałeś wyciągu,
    nie zwalnia cię jeszcze od zapłacenia.

    > Co w takiej sytuacji? Jak to załatwić? Przez głupie 100zł zaległości
    > mam nie mieć możliwości brania kredytu?

    Spróbuj pogadać w SygmaBank. Tylko oni mogą zmienić wpis w BIKu.

    > Zastanawia mnie to że w mBank jestem klientem od dość dawna, nigdy
    > nie miałem problemu z płynnością finansową, a może zarobki są sporo
    > ponad średnią krajową, a mimo tego nie przyznali mi karty!!

    Ich prawo.

    > Czy jest jakiś Bank który wyda mi kartę (np. z podwyższonym
    > ryzykiem)? Karta by mi się przydała, bo jak jadę za granicę to na Visa
    > Elctron auta nie mogę wypożyczyć :)

    Podejrzewam, że żaden bank nie wyda Ci karty kredytowej. Praktycznie
    wszystkie banki sprawdzają najpierw BIK.
    Rozwiązaniem jest wypukła karta debetowa (VISA Classic) np. w Multibanku
    lub Pekao SA.

    --
    Dawid