  • Data: 2010-02-16 16:42:09
    Temat: Re: wpłata CZK gotówką do banku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> wrote in message
    news:5065.00000061.4b7ac7e5@newsgate.onet.pl...
    > który bank w PL nie tylko prowadzi rachunki w CZK
    > ale także przyjmuje wpłaty _gotówkowe_ w tej walucie?

    Prowadzic- to moze kilka bankow znajdziesz co maja konta w CZK, ale wplacic
    w gotowce to watpie, chyba, ze jakas specjalna bankowosc prywatna.
    Generalna zasada dla gotowki: USD, EUR, GBP, CHF i to z dostepnoscia w
    wymienionej kolejnosci. Inne waluty moga byc ze wzgledu na specyfike banku z
    danego regionu, jak np. Nordea, ale i tak nie jestem pewien czy waluty
    skandynawsie przyjmuja w gotowce.
    Jak znajdziesz typowo czeski bank w Polsce to mozesz probowac, ale ja
    takiego nie znam.