  • Data: 2002-04-17 01:57:13
    Temat: Re: wplata na konto pekao z USA
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam osobiste doswiadczenia z korzystania z PEKAO Trading Company w NYC.
    Unikaj jak ognia oddzialu na Greenpioncie. Po prostu banda ignorantow i nie
    omieszkam powiedziec niekompetentnych chamow.
    Za to bardzo mila obsluga jest na Park Ave i tam sugeruje sie udac.

    --
    Konrad

    ICQ 140637179
    GG 3030700

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended
    for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information
    or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee,
    please
    notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
    Thank you.