    From: mike <m...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wpłatomat reklamacja [mBank]
    Date: Fri, 15 Jun 2007 21:46:42 +0200

    SP 1 QXL napisał(a):

    > Mój przypadek był na tej grupie, włożyliśmy z żona 1500zł, i niestety
    > wtedy wpłatomat sie zresetował. Ponieważ tydzień nieomal nie było
    > reakcji na reklamacje, a były to wszystkie moje pieniadze na życie,
    > powiadomiłem gazety, radio, TV (chcieli nawet z Wiadomosci TVP1
    > przyjechać i nagrać materiał). Następnego dnia miałem koło 15 prawie
    > całą kasę na koncie (wyjaśniali jeszcze różnicę 40-50zł. Od tej pory
    > wpłacam pieniądze po 1-2 banknoty i jest OK.

    dzięki
    zobaczymy czy u mnie coś takiego poskutkuje.
    mam też nadzieje, że gazety się na mnie nie wypną...

    p.s.
    dziś już założyłem konto w innym banku.
    konkurencja to piękna rzecz, a mBank dziś już traci całą swoją przewagę
    z czasów kiedy zakładałem tam konto.
    więcej na mnie nie zarobią nawet złotówki.
    a mogli by dużo wiecej niż te 1100zł, które najprawdopodobniej strace.
    nawet jeśli to nie mBank się wzbogacił moim kosztem tylko jakiś burak.

    dzięki wszystkim za wypowiedzi (nawet te bezduszne)

    mike