  • Data: 2011-06-04 08:07:27
    Temat: Re: wpłatomaty Euronetu dla Citi
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Cze, 22:50, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Melduję, że dziś zauważyłem na wpłatomacie Euronetu (który do tej pory
    > obsługiwał jedynie wpłaty do Aliora) logo Citi. Wygląda na to, że
    > klienci Citi zyskują właśnie dużą i dogodnie położoną sieć wpłatomatów
    > do dyspozycji. Na stronie Citi nie znalazłem jednak ani słowa o tym. Nie
    > sprawdziłem czy działa...

    Przeciez w kazdy bankomat Citi ma funkcje depozytowa, a Euronetow jest
    chyba tylko 55.Wplacalac kase w bankomacie Citi kase masz dostepna
    online. Wplacajac w Wuronecie musisz czekac na sesje wymiany danych, a
    tych jest chyba 6 w ciagu dnia, czy cos takiego. Generalnie gdybym
    mial blisko siebie oba urzadzenia to wybralbym Citi :).

    MK