eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomatyRe: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Date: Fri, 28 Aug 2020 19:04:02 +0200
    Organization: Android device
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f48f483$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f4917a8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1594894191000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <5f4917a8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 36
    Message-ID: <5f493e82$1$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.60.17.19
    X-Trace: 1598635650 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 31.60.17.19:17824
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2463
    X-Received-Body-CRC: 878905723
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652733
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, J.F..
    On 28.08.2020 16:41 you wrote:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5f48f483$0$17360$6...@n...neostrad
    a.pl... Hello,
    > J.F.. On 28.08.2020 13:21 you wrote:
    >> Automaty mają swoją blacklistę. Jeśli np podczas zakupu biletu
    >> automat był offline i nie można było zweryfikować płatności, to
    >> zakup przechodzi offline a obciążenie jest wykonywane później. I
    >> jeśli takie obciążenie się nie uda (np brak środków) to karta
    >> trafia na blacklistę mennicy.
    > Co jak co, ale srodki na pewno byly. Wiec jakas inna przyczyna.

    Coś co spowodowało brak autoryzacji. Brak środków to główna przyczyna.
    Innym razem może to być zastrzeżona karta.

    >> I wtedy kolejna próba skutkuje wspomnianym komunikatem.
    > Logiczne, ale ale automat musi sie jakos znow zrobic online, zeby
    > liste pobrac :-) Chyba, ze listy nie trzyma u siebie, a sprawdza
    > tylko jak jest on-line ... ale to by mogli od razu pobrac.

    Jeśli był offline, to kolejny bilet pewnie by sprzedał.
    Do czasu aż się skomunikuje z centralą, centrala spróbuje obciążyć kartę
    a acquirer odpowie gestem Kozakiewicza.
    Wtedy wszystkie automaty dostają info o blokadzie tej karty.

    > No i jak mowie - jakos sie samo naprawilo, wiec albo maja krotką
    > liste, albo im potwierdzenie platnosci jednak przyszlo - z
    > opoznieniem. Notatki chyba zaczne prowadzic :-)

    Pewnie udało się obciążyć.
    Dlatego odblokowało kartę.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1