eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomatyRe: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f495363$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 31 Aug 2020 07:02:59 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <5f4c8483$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.234.116
    X-Trace: 1598850179 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 5.173.234.116:40401
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2430
    X-Received-Body-CRC: 3695832250
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652756
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-08-31 o 04:35, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 28 Aug 2020 20:56:35 +0200, cef napisał(a):
    >> W dniu 2020-08-28 o 13:21, J.F. pisze:
    > [...]
    >> Akurat tak się składa, że dziś musiałem korzystać z komunikacji
    >> i kupowałem bilet w dwóch kolejnych tramwajach.
    >> Płaciłem kredytówką millennium w odstępach 15min -
    >> i przeszły obie płatności - apka nie widziała żadnego śladu,
    >> więc pewnie poszło offline. Do tej chwili ani w aplikacji ani w systemie
    >> w banku nie ma żadnego śladu, ani blokady.
    >
    > To teraz bys musial sprawdzic kolejny raz.
    >
    > 15 minut ... moze za malo czasu na "zablokowanie"

    Do dziś nie ma żadnego śladu - powinno dzisiaj się pokazać.


    >> Ale małżonka, która częściej korzysta z komunikacji zeznaje, że
    >> ten system mennicy się sypie od jakiegoś czasu - wcześniej jak ona
    >> płaciła telefonem (karta Inteligo) to widziała to apka i od razu było widać
    >> jak długo ważny bilet a od jakiegoś czasu nie da się zapłacić za bilet
    >> telefonem
    >> -było to reklamowane w banku i odpisali, ze naprawili,
    >> ale jest pewnie problem po stronie mennicy też,
    >> bo telefon płaci juz normalnie w innych puktach a w MPK nadal nie.
    >
    > Bo oni czasem offline i zawsze bez pin ...

    To nieistotne jak działało czy z PIN czy bez czy offline czy online,
    ale telefonem można było kupić bilet.
    A teraz nie da się, więc procedury i sposób autoryzacji zmienili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1