  • Data: 2020-09-09 23:15:41
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2020 o 18:39, cef pisze:

    > W sumie, to tak pomyślałem, że każdy ma jakąś
    > kartę płatniczą i bramka będzie ich automatycznie wyłapywać
    > na wejściu i wyjściu, ale jak ktoś zechce jechać za darmo,
    >  to wsiądzie bez karty albo z kartą w metalowej puszce :-).
    > Głupio wymyśliłem.

    Albo w portfelu ma kilka kart i żadna się nie rozliczy. Tu lepsza byłaby
    jakaś ekstra, co każdy pasażer ma jedną. No i teraz jeśli miasto płaci,
    to sprawa prosta. Jeśli pasażer, to trzeba by było pod taką kartę
    podpiąć jakąś kartę płatniczą. Słabym ogniwem tu są przyjezdni. Jak
    pojadę do Wrocławia raz w życiu, to karty kupować nie będę.

    --
    Robert Tomasik