eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomatyRe: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f495363$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net>
    <5f4fd69a$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f50ad9b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5479f7$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5e6e10$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f015e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f0eda$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f1051$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f1540$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f182e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 16 Oct 2020 14:33:09 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f5f182e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <5f899304$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1602851588 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 80.53.118.49:64463
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3301
    X-Received-Body-CRC: 352203659
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653598
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-14 o 09:13, cef pisze:
    > W dniu 2020-09-14 o 09:01, Pete pisze:
    >> Hello, cef.
    >
    >>   >>  Niby
    >>   >> drobiazg,
    >>   >>   > a taki porypany sposób rozliczania.
    >
    >>   >> Ale to nie jest specyfika tylko mennicy. Tak to działa po prostu.
    >
    >>   > Sam sposób nie jest mi obcy, tylko dziwi mnie,  że tak długo to
    >>   > przetwarzają. Rzadko jeżdżę MPK, ale w czasie tych kilku przejazdów
    >>   > faktycznie nieznaczny procent pasażerów kupował kartą (większość
    >>   > jeździ na jakichś okresowych), więc też nie jest to jakiś
    >>   > gigantyczny obrót, którego spływ jest opóźniony o 2-3 tygodnie.
    >>
    >> Mogę tylko się domyślać, że skoro ta operacja nie przeszła online, to
    >> wpadła do worka p.t. obsługa ręczna.
    >>
    >> No i może co np 3 tygodnie ktoś zbiera cała paczkę takich obciążeń
    >> offline i wysyłka hurtem do rozliczenia.
    >>
    >> Albo już ją dostałeś ale nie sparowaną z blokadą i przeoczyłeś.
    >>
    >> Albo będziesz miał promocję i przejazd gratis.
    >
    > Na pewno poszło offline.
    > Na pewno też nie przeoczyłem.
    > Najbardziej w tym intryguje mnie właśnie to o czym J.F. pisał,
    > czyli jak nie uda im się obciążyć karty, to zablokują ją i nie będę
    > mógł nią kupić już biletu. I kogo wtedy miałbym kopnąć w d...?
    >
    > Poczekam te 30 dni i zobaczymy.
    > W sumie właściciela karty zidentyfikowali, blokada była,
    > pewnie będa próbować ponownie.

    Te transakcje pokazały się w rozliczeniu,
    ale data użycia karty (zakupu biletu) nie była prawidłowa.
    Zareklamowałem więc te transakcje przez www w systemie banku
    zaznaczając wyraźnie, że kwoty są jak najbardziej poprawne,
    ale nie zgadzają się daty transakcji.
    A bank reklamację uwzględnił i te kilka złotych wróciło.
    Muszę sprawdzić czy teraz po takim zabiegu da się
    kupić bilet tą kartą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1