  • Data: 2010-01-13 16:33:52
    Temat: Re: wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hiijv6$fra$...@i...gazeta.pl...

    > "Witaj,
    > potrzebujesz środków na zbliżający się wyjazd na narty lub inne wydatki?
    > Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę KREDYTU odnawialnego w
    > wysokości 10000 zł na preferencyjnych warunkach i bez dodatkowych
    > formalności. Teraz możesz uzyskać kredyt z oprocentowaniem podstawowym i
    > niższą prowizją za uruchomienie kredytu (0,7% przyznanego limitu, min. 25
    > zł)."
    >
    > Konto nigdy nie było moim głównym a ostatnio to naprawdę nic się na nim
    > nie dzieje. Kiedyś podesłali propozycję kk z takim samym limitem. Być
> [...]

    Mają jakąś akcję. U mnie było zabawniej: 29 grudnia składam tradycyjny
    cokwartalny wniosek o kredyt odnawialny w scenariuszu obroty na rachunku.
    Tego samego dnia - tradycyjna cokwartalna odmowa. 30 grudnia pojawia się
    oferta ze strony banku na kwotę nieznacznie niższą niż ta wnioskowana. Umowa
    już podpisana.