eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'wspaniala' reklama PKO BPRe: 'wspaniala' reklama PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 'wspaniala' reklama PKO BP
    Date: Fri, 21 Oct 2005 15:56:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <djas2n$io4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <435423b5$0$5440$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dj2cd4$bcl$1@atlantis.news.tpi.pl> <dj2g7u$b8$1@inews.gazeta.pl>
    <dj93cj$l7c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <43580c96$0$5434$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: atb176.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1129902999 19204 83.26.239.176 (21 Oct 2005 13:56:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Oct 2005 13:56:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366879
    [ ukryj nagłówki ]

    "trainer" <t...@p...org> wrote in message
    news:43580c96$0$5434$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > tak autorytarnie zabierasz głos, jakbyś już znał podsumowanie kampanii -

    Autorytatywnie, jeśli już. Autorytarnie to by było, gdybym ci kazał zamknąć
    paszczę ;))))
    Ale ja tylko pisałem o moich (m. in. jako klienta tego banku) odczuciach. Po
    prostu treść i styl reklamy kompletnie mija się z rzeczywistością. I tylko
    ludzie odporni na realia taką reklamę "kupią". Moim zdaniem tedy, reklama ta
    trafia kulą w płot. Ta żałosna kreskówka mogłaby od biedy służyć w reklamie
    odtwarzacza mp3 czy tp. gadżetu kupowanego głównie przez dzieciaki, ale na
    Jowisza - nie poważnego banku! Bo to przypomina matronę w wieku balzakowskim
    wystrojoną w mini, cekiny i z piórkiem w d...

    > poczekaj, nie bądź w gorącej wodzie kąpany, nie uogólniaj swoich emocji na
    > docelową populację - za parę miesięcy dowiemy się czy kampania osiągnęła
    > cel

    Ciekawe, o ilu kampaniach reklamowych publiczność dowiedziała się, że były
    do bani. Takie wieści nie wychodzą poza grono wtajemniczonych, a jeśli już,
    to nieczęsto. Jesteś w stanie podać jakieś przykłady? Nawet kampanie
    wyborcze są udane co do jednej, mimo że wynik widać jak na dłoni - najwyżej
    dowiadujemy się, że wyborcy nie dorastają, albo konkurencja faulowała :)

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1