  • Data: 2006-12-22 14:50:30
    Temat: Re: współfinansowanie kredytu hipoteczneg o?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Dec 2006 15:28:53 +0100,
    osoba podpisana: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    napisała:
    [..]

    > dodałbym - ...a w razie czego - wy spłacacie kredyt, bo tak bankowi
    > wygodniej, a znajomi mieszkająm sobie spokojnie :)

    Nie chciałem być aż tak brutalny. Ale zgadzam się.
    O ILE NIE MA BARDZO DOBREGO POWODU TO *NIE NALEŻY* PAKOWAĆ SIĘ W COŚ
    TAKIEGO. Bo jak napisałem wcześniej (i nie tylko ja) możecie zostać z
    ich kredytem. Dlaczego rodzice nie mogą jakoś
    wejść w ten kredyt? Rodzeństwo ?
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.