  • Data: 2002-12-12 13:20:08
    Temat: Re: współwła?ciciele konta-pytanie
    Od: "Human Being" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik znany jako Piotrek <p...@p...onet.pl>
    wysilił szare komory i pewnego pięknego dnia napisał, co następuje:
    > Sprawa jest następuj?ca:
    >
    > Moi rodzice mieli wspólny rachunek ROR w PKO , tzn. oboje byli
    > wpisami jako współwła?iciele (np. na czekach). Niestety mój Tata
    > niedawno zmarł. Co teraz powinna zrobić moja Mama?, czy powinna
    > zgłosić ?mierć małżonka i przepisać rachunek tylko na siebie?, czy
    > obowi?zuj? jakie? inne procedury (np. spadkowe), czy np. nic nie
    > robić i korzystać z konta tak jak dotychczas.
    >
    > Prosze o porade grupowiczów
    >
    > Piotr

    Wyrazy współczucia.
    Istnieje coś takiego jak dyspozycja w razie śmierci. Powinno to być w
    regulaminie do konta. Niestety, to klient musi zgłosić chęć
    podspisania takiej opcji. Zapytaj mamy czy nie ustalali razem takiego
    wariantu. W przeciwnym razie pozostają tylko procedury spadkowe, a to
    trwa i trwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio

    "Otwarte serce jest zaproszeniem do przyjaĽni."
    [Aldona Różanek]