  • Data: 2004-12-01 21:28:06
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    4...@k...i.jego.cho
    mik,
    Krystek <k...@p...space.mailbox>:

    > zależeć na poprawnej wypowiedzi - nie mnie. Jednak ten błąd powtarza
    > się tak często, że po prostu nie wytrzymałem.

    Zatem przyjmij juz do wiadomosci, ze nie jest to blad, i nie bedziesz musial
    sie stresowac :)

    > A żeby rozwiać wątpliwości to polecam lekturę:
    > http://eduseek.interklasa.pl/artykuly/artykul/ida/17
    04/idc/5/
    > http://pl.wiktionary.org/wiki/Aneks:J%C4%99zyk_polsk
    i_-_zaimki

    Ale rozwiales :)
    Przytaczasz "autorytety" ciezkiego kalibru.
    Co do slownika pisanego przez internatutow-ochotnikow lepiej sie nie bede
    wypowiadal, co do pierwszego zrodla, to jest jakas sciaga szkolna.
    NB, odnoszac sie do informacji podanych na tej stronie, warto zauwazyc, ze
    juz od lat '50 (Mańczak 1956), a juz na pewno od '80 (Gramatyka
    wspolczesnego j. polskiego. Morfologia), zdecydowana wiekszosc jezykoznawcow
    polonistycznych nie wyroznia rodzaju meskiego rzeczownikow.

    > Chyba pozostaje mi przyjąć do wiadomości, że językiem rządzi reguła
    > użyteczności i ekonomiczności i że niepoprawne formy staną się w
    > najbliższym czasie poprawne

    Zamiast wymyslac nastepne "ciekawostki", poczytaj sobie cos powazniejszego o
    jezyku, skoro faktycznie Cie to tak pasjonuje.

    > A co do tego piwka, to nie wiem. Choróbsko mnie dopadło a mieszanie
    > piwa z lekami na dobre raczej nie wychodzi.

    Wbrew powszechnemu mniemaniu wiekszosc lekow nie wykazuje interakcji z
    alkoholem :)

    --
    Robert