  • Data: 2009-12-19 15:22:45
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że wtrące swoje 0,03 PLN w "obronie" Citi- nie jest już jak tragicznie
    > jak było jeszcze rok temu. Przynajmniej jak dla mnie- w stosunku do
    > MBanku jest - wyznaczono empirycznie- od 5 do 8gr drożej na 1 EUR, w
    > zależności od dnia.

    masz rację, jest lepiej niż było jeszcze kiedyś, ale z moich ostatnich
    badań wyszło, że pomimo iż poprawa jest to nadal lepiej zapłacić w obcej
    walucie kk BRE, AmExem nie wspominając o kartach Polbanku

    jednak zmiany w Citi poszły w dobrym kierunku, a jak dodamy
    ponadprzeciętną jakość przy rozpatrywaniu reklamacji to jest nawet
    dobrze ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS