  • Data: 2009-12-19 15:20:41
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I śmiem twierdzić, że nawet bardziej toporna od naszej. Dobrze pamiętam jak
    > kilka lat temu chciałem założyć konto w Ulster Banku - w okienku usłyszałem,
    > że niezbędne do otwierania konta jest list od pracodawcy... :O
    > Z tego co wiem od znajomych przebywających w Irlandii Północnej (Belfast) w
    > tej kwestii, przynajmniej w Ulster Banku się nic nie zmieniło :) I to jest
    > właśnie ta wspaniała bankowość.

    tak, mają tego rodzaju wymagania, a u nas jak chcesz konto to je
    otwierasz i nikt o nic nie zapyta

    poza tym dlaczego w krajach anglosaskich tak popularne są serwisy z
    rodzaju PayPal lub MB? ano właśnie dlatego, że banki albo nie świadczą
    usług przelewów (wire transfer) albo są one drogie...nawet tam (UK, USA)
    zaczęło ludziom zależeć na tym aby przelew pieniędzy był jak najszybszy,
    wysłanie czeku pocztą nie jest bynajmniej rozwiązaniem szybkim
    (beneficjent musi go jeszcze zrealizować)

    a PP i MB darmowe nie są - płaci się za przyjęcie przelewu, a u nas full
    wypa, klient X wysyła kasę klientowi Y i nie dość, że może ona zostać
    zaksięgowana na koncie jeszcze tego samego dnia to operacja będzie
    bezpłatna ;-D

    szanujmy to co mamy, bo nasza bankowość jest naprawdę na przyzwoitym
    poziomie

    --
    pozdrawiam
    RobertS