  • Data: 2009-12-20 10:19:41
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: rafal <r...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > Naprawde nie slyszalem, prosze o jakis prasowki?:)

    Aliorbank, 100 zł na powitanie. Każdy kto zarejestrował się na stronie
    przed faktycznym startem banku (i przy okazji odpowiedział na 10 pytań
    dotyczących preferencji bankowych takich jak godziny otwarcia oddziałów
    itp) a następnie założył konto w banku na dzień dobry miał saldo 100zł.

    > I masz bank z okienkiem? Bez zadnych warunkow?

    Tak :-)

    > Ale zlodziejski moze byc?
    > Bo moim zdnaiem jest! Bylo by inaczej jak by panstwo nie zmuszalo ci do
    > posiadania konta za ktore musisz placic, a tak jest w Polsce!

    Teraz już, przepraszam, pieprzysz głupoty :/ Jak na razie nikt Cię nie
    zmusza i żyje w społeczeństwie pokaźna grupa ludzi bez konta.

    > Wiem, ze sa rejony gdzie ZUS przymusowo oddal emerytury do bankow!
    > Bynajmniej nie sa to konta wirtualne z dostepem do internetu ale zwykle
    > platne nawet i po 30zl miesiecznie! To jest wg. ciebie co? Bo wg. moich
    > standardow to zlodziejstwo.

    Proszę o konkretne informacje! Który oddział lub inspektorat ZUSu
    odmawia przekazywania emerytury w inny sposób niż za pomocą płatnego
    konta bankowego, w szczególności płatnego 30 zł miesięcznie?

    Tak jakoś się składa, że moja piękniejsza połowa pracuje w ZUSie więc
    ciężko Ci będzie przemycić jakieś kłamstwo tu na grupę... w razie czego
    będę na bieżąco potwierdzał informacje.

    W Polsce bardzo popularnym sposobem przekazania renty lub emerytury jest
    przekaz pieniężny wykonywany przez Pocztę Polską (listonosz co miesiąc
    przynosi emeryturę do domu). Koszt przekazu (jakieś 5-6 zł) pokrywa ZUS.

    > Niech uwolnia w Polsce operacjie bankowe, tak by np. mozna bylo
    > dokonywac gotowkowych obrotow na pare milionow zl... lub by emeryci
    > mogli odbierac zus w okienku...

    Po co emeryt ma stać w kolejce do okienka w ZUSie jeśli w tej chwili
    listonosz przyniesie mu emeryturę do domu?

    > Nie napisalem nic o czym bym nie wiedzial.

    Napisałeś że w Polsce coś takiego jest niemożliwego, że w Polsce żaden
    urząd ani sąd nie może podskoczyć i nakazać czegokolwiek bankowi.
    Naprawdę wiesz o czym piszesz?