  • Data: 2007-04-06 09:11:27
    Temat: Re: wybor kredytu - czy mozna tak ?ór
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy hipotecznym kredycie zwrocilbym uwage jak i kiedy zmienia sie
    > oprocentowanie, oraz na podstawie jakich danych.

    ale to zostalo juz praktycznie ujednolicone, LIBOR lub WIBOR 3/6M +
    marża, kredytobiorce interesuje przede wszystkim jak najnizszy poziom marzy

    chyba tylko Rajfi uznaniowo ustala oprocentowanie - nalezy unikac takich
    ofert

    jezeli ktos ma zamiar kredyt splacic wczesniej to wazna jest rowniez
    prowizja oraz to czy bank ja skredytuje, inna to kwestia to
    ubezpieczenia, standard to ubezp. do czasu wpisu do hipoteki (+ jego
    wysokosc)

    szukajac banku na wstepie odrzucilem te, ktore zmuaszaly mnie do ubezp.
    od utraty wartosci i utraty pracy - to zwykle naciagactwo

    ubezp. na zycie mozna ewentualnie zaakceptowac

    w dalszej kolejnosci prowizja od ewentualnej wczesniejszej splaty (do
    kiedy i w jakiej wysokosci)

    jezeli kredyt w walucie to mozna rowniez zwrocic uwage na spread, dobrze
    jak wynosi ok. 8 gr (CHF) chociaz w niektorych bankach jest i 14 gr

    dalej: zapisy umowy kredytowej czy np. bank ma prawo przewalutowac
    kredyt wtedy kiedy uzna to za stosowne? w Fortisie tak jest

    parametrow jest tak wiele, ze ja jeszcze banku dla siebie nie znalazlem,
    a szukam od miesiaca ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS