  • Data: 2011-10-08 07:27:37
    Temat: Re: wybory
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j6otpc$6nh$1@usenet.news.interia.pl...

    > Dziwi mnie głupota głosujących na Palikota. Przecież to kolejne
    > przepoczwarzenie Platformy podane na tacy ludowi miast i wsi przez ludzi
    > Dukaczewskiego. Widzę że całe to wybory działają na zasadzie jakiegoś
    > zbiorowego instynktu stadnego (Palikot chyba wypali bo obserwuje nawet w
    > swojej rodzinie, że ludzie będą głosować na niego - nie wnikam w
    > intencje).
    >
    > Kiedyś wszystkie moje koleżanki poszły głosować na Kwaśniewskiego bo
    > zatańczył piosenkę Disco Polo. Dzisiaj wszyscy zagłosują na Palikota bo
    > zabawnie powymachiwał kutasem ....

    bawi mnie w jaki sposób zmanipulowano sprawe kutasa z gumy, prawdopodobnie
    chodzi o przykrycie problemu który to miało symbolizować
    jeśli tak, to sie skutecznie udało

    nie pisząc konkretów myślę, że on odbierze głosy pewnej opcji, tylko ze
    wzgl. na cisze nie chce wymieniać jej nazwy i wcale nie chodzi o P....