eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwychodzenie pieniedzy z kontaRe: wychodzenie pieniedzy z konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wychodzenie pieniedzy z konta
    Date: Thu, 20 Mar 2008 22:15:22 -0000
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <frunim$62g$1@news.interia.pl>
    References: <frtfhj$4jf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-barn9-0-0-cust730.brnt.cable.ntl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1206051222 6224 82.28.66.219 (20 Mar 2008 22:13:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Mar 2008 22:13:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:441737
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "luk" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:frtfhj$4jf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > witam
    > na poczatku pozdrawiam grupowiczow poniewaz jestem na forum nowy
    >
    > mam pytanie dotyczace przelewow.
    > Moj pracodawca ze szkocji (wydawnictwo) zwleka z przelaniem wyplaty.
    > Tlumaczy sie ze 11.marca zrobil przelew internetowy. ja do dzis ( 20
    > marca) pieniedzy na koncie nie widze. Kiedy do nich zadzwonilem pan
    > powiedzial ze przelew na pewno zrobil ale pieniadze nie zeszly jeszcze z
    > ich konta. czy to mozliwe? kiedys jak placili w piatek pieniadze w
    > poniedzialek po 16stej byly juz na koncie.
    >
    > ps. ja mam konto w mBanku i mieszkam w polsce, jelsi to ma jakies
    > znaczenie


    przelew pownien iść 3-4 dni robocze. jeśli jednak nadawca nie podał kodu BIC
    oraz nie użył formatu IBAN w odniesieniu do przelewów wewnątrzwspólnotowych,
    taki przelew może zostać zwrócony bez dostarczenia.

    możesz podać im jeszcze raz - "na wszelki wypadek" - kod BIC/SWIFT mbanku
    oraz nr konta w formacie IBAN, z uwagą że bez tych danych przelewy w EU/EEA
    mogą nie przejść.

    pzdr.
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1