    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciąg lub odpis KRS w banku
    Date: Thu, 11 Mar 2010 10:49:11 +0100

    On 2010-03-11 07:51, Liwiusz wrote:

    > W ogóle żądanie wyciągów - również w transakcjach z innymi
    > przedsiębiorcami - uważam za mocno trącące mentalnością PRL (dokument,
    > pieczątka...). Jak ktoś chce sprawdzić kontrahenta, to bezpłatnie może
    > zajrzeć do podstawowych danych KRS przez internet i będzie to bardziej
    > wiarygodne, niż opieranie się na papierze o wątpliwej prawdziwości.
    >
    > I jeszcze ten mit - KRS jest ważny 3 miesiące. Figa z makiem. Ważny
    > jest dopóki poświadcza aktualne dane. Może mieć 3 lata i być aktualny, a
    > może być brany przed tygodniem i już być niezgodny ze stanem faktycznym.

    Hm, pewnie masz rację - to co piszesz jest zgodne ze zdrowym
    rozsądkiem :-)

    Ale czy tam (gdziekolwiek to jest) oni (ktokolwiek to jest) są w
    stanie posługiwać się zdrowym rozsądkiem ? :-)))

    witrak()

    PS. Przypomina mi to jako żywo stary dowcip:
    ("dom wariatów")
    Lekarz (do "wariata" stojącego przy drzwiach z walizką w ręku):
    "Więc pan już na pewno wie, że nie jest pan ziarnkiem tylko nazywa
    się Ziarnko" ?

    Ziarnko: "Ależ oczywiście, panie doktorze, wiem..."

    Lekarz: "No to do żegnam pana, powodzenia..."
    (Ziarnko wychodzi.)

    (Kilkanaście sekund później, Ziarnko wbiega z powrotem.)

    Ziarnko: "Panie doktorze, panie doktorze, KURA!"
    Lekarz: "Ależ pan przecież mówił przed chwilką, że pan wie, że tylko
    nazywa się Ziarnko..."
    Ziarnko: "Oczywiście, JA tak - ale czy KURA wie ?"