    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciąg z ROR do kredytu hipot.
    Date: Fri, 11 Sep 2009 09:36:42 +0200

    1 krok do wolnosci pisze:
    > Witam czytających,
    > bank zażądał ode mnie historii konta osobistego za ostatnie 6 miesiecy
    > jako element dokumentacji kredytu hipotecznego, o który się staram.Chcą
    > wydruk z konta internetowego, wiec nie ma problemu, bo banki sobie naliczają
    > nie małą opłatę za takie wydruki.
    >
    > 1) Pytanie, czy ja będę musiał poświadczać oryginalność tego wydruku swoim
    > podpisem czy pieczątką banku?
    > I czy wogóle będę musiał?
    > Pytam, bo pracownik banku, gdzie aplikuje o kredyt nie informował mnie o
    > tym, chodzi o Polbank.

    nie, sam wydruk im wystarczy
    a gdyby przypadkiem domagali się podpisów lub pieczątek to zaloguj sie
    do konta i wykonaj wydruk historii w obecnosci pracownika banku, w
    ktorym starasz sie o kredyt - on wtedy potwierdzi za zgodnosc

    > 2) Tak w ogóle to czego szuka analityk czytając ten wydruk? Czy są jakieś
    > stałe procedury, czy jak mu przyjdzie ochota to zweryfikuję każde obciązenie
    > lub wpłatę pod kątem rozrzutności przyszłego klienta. Gdzieś o tym czytałem,
    > że szukają nawet zapłat za totolotka, a oznacza to, że osoba jest do życia
    > nastawiona życzeniowo i łudzi się wzbogaceniem przez szczęśliwy traf
    > zamiast oszczędzać no i inne podobne rzeczy, które dają obraz człowieka. Czy
    > to prawda czy znów pismaki wyssały z palca...

    nie panikuj
    jak na historii rachunku widać płatność za totka?
    pewnie chodzi o to ile faktycznie wplywa na konto i jakie masz
    wydatki...przeciez mozesz wyplacic 300 zł z bankomatu i nabyc 100
    kuponow totka i z rachunku nie bedzie to wynikac

    > 3) Czy chodzi o potwierdzenie wysokości deklarowanego dochodu wpływającego
    > na konto ROR?
    > Jak wygląda procedura kiedy kwota jest mniejsza, bo:
    > -pracodawca opłaca z niej grupowe ubezpieczenie na życie,
    > -pracodawca opłaca abonament z prywatnej przychodni,
    > - i inne, które nie są wymienione w zaświadczeniu o zarobkach.
    > Czy wtedy będzie pomniejszona zdolność kredytowa? To w sumie było by
    > logiczne, no ale tego nie wiem.

    liczy się to ILE faktycznie wplywa na konto!

    --
    pozdrawiam
    RobertS