  • Data: 2004-01-31 14:26:35
    Temat: Re: wyjazd do USA - sprawa kart
    Od: "abs" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertSA wrote:
    > Tak, ale ta karta ma podstawowa wade w USA - jest rozliczana przez
    > Euro, co podrozy koszta.

    Tzn, ze dolary sa najpierw przeliczane na Euro, a potem Euro na PLN ? Po
    jakich kursach sie to odbywa (polskich czy amerykanskich) ?

    > Wez inna karte. Najlepiej debetowa do
    > rachunku dolarowego w PekaoSA - wplacasz w PL dolary, potem Ci Tata
    > moze doplacac.

    Wszedlem tu:
    http://www.pekao.com.pl/mapa.xml?/lang=PL/002150-624
    784-71796
    ale nie widze nic o rachunku dolarowym. Mozesz mnie naprowadzic ?

    > Najtaniej i najpewniej przewiezc w takim specjalnym "money holder"
    > przypinanym do ciala.

    :) No, to tez jest pomysl. Dzieki :)

    Pozdrawiam,
    ABS