eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Date: Fri, 08 Apr 2005 02:10:48 +0200
    Organization: My Own Prison
    Lines: 15
    Message-ID: <7...@k...i.jego.chomik>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <d3370o$gre$1@nemesis.news.tpi.pl> <d336v2$88e$1@news.onet.pl>
    <d3373a$g8a$1@news.onet.pl> <d337kl$la5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d337i3$en9$1@news.onet.pl> <d3383p$pe8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d3380c$db1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.121.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112919454 8104 80.51.121.3 (8 Apr 2005 00:17:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2005 00:17:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7) Gecko/20040707
    Thunderbird/0.7.2 Mnenhy/0.6.0.104 Hamster/2.0.0.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d3380c$db1$1@news.onet.pl>
    X-ICQ: 195616611
    X-e-mail: http://www.cerbermail.com/?sDEXnN1Pgj
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:343151
    [ ukryj nagłówki ]

    Glenn napisała:
    >>Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    >>z 20 zł
    >
    > Pieniaczysz się. Z Idei zadzwonisz za darmo. A jak Ci baaaardzo zależy na
    > "za darmo" to masz do dyspozycji jeszcze pierwszą lepszą budkę
    > telefoniczną, albo stacjonarny telefon domowy, który zapewne posiadasz.
    > Więc o co Ci chodzi?

    Przecież pisał, że nie ma domowego - stacjonarnego znaczy ;-) ale gdyby
    mu tak zależało to pofatygowałby sie do jakiejś budki tel. i wykonał
    telefon do Inteligo. Albo tak jak sugerował Wojciech Nawara mógłby
    poprosić konsultanta przez e-mail / formularz z konta o oddzwonienie.

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1