    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypłacanie z mBanku
    Date: Sun, 12 Jul 2009 08:44:57 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 22:51:55 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
    > "jureq" news:h3atlb$18e$3@news.onet.pl
    > Nie nie wiem - za głupi jestem jak widzisz.
    > A podatek? - jeszcze mi tak nie odpierniczyło aby płacić za pomoc bliskim
    > podatek, który i tak zostanie "przejedzony" przez polityków czy też inną
    > szeroko rozumianą biurwe.
    > Jeżeli masz ciśnienie - podaj mnie do UKS (podać ci na e-mail wszelkie

    Rety, co się tak rzucasz? Ludzie po prostu zwracają Ci uwagę, że takie
    porady ("przelej kumplowi i niech on wypłaci") mogą mieć niemiłe konsekwencje
    dla osoby która się do nich zastosuje. Nikt tu nie uważa że urząd skarbowy
    ma rację ani tym bardziej nie popiera złodziejskiego pobierania podatków...

    Co do wspomnianej przez parę osób tajemnicy bankowej: owszem, urzędnik nie
    może sobie ot tak zażądać wyciągu z Twojego konta - choć ostatnio były
    jakieś zakusy by aparat nacisku miał taką możliwość nawet bez wszczętego
    postępowania, nie pamiętam jak się to skończyło... Natomiast istnieje coś
    takiego jak GIIF:

    http://www.kir.com.pl/main.php?p=GIIF

    Biorąc pod uwagę, że w mBanku można kartą wypłacić już niemałe pieniądze,
    osoba która pyta może chcieć przelać kwotę która jak najbardziej pod GIIF
    podpada. Dlatego trochę się uspokój i zrozum że nikt tu Ciebie nie atakuje.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944