  • 1. Data: 2009-07-11 14:56:13
    Temat: wypłacanie z mBanku
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
    niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
    nie ma sensu

  • 2. Data: 2009-07-11 15:10:49
    Temat: Re: wypłacanie z mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zibby"
    .googlegroups.com

    > a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)

    1. Z bankomatu
    2. Przelać znajomemu co ma konto w marmurze i niech wypłaci z oddziale.

  • 3. Data: 2009-07-11 15:43:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 07:56:13 -0700 (PDT), Zibby napisał(a):
    > a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
    > niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
    > nie ma sensu

    Z wypłacaniem nie ma problemu, znacznie gorzej z wpłacaniem :( Trafić
    na jakikolwiek działający wpłatomat to czasami jest trudniej niż wygrać w
    totka...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-07-11 16:02:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Z wypłacaniem nie ma problemu, znacznie gorzej z wpłacaniem :( Trafić
    > na jakikolwiek działający wpłatomat to czasami jest trudniej niż wygrać w
    > totka...

    Odkąd da się wpłacać we wpłatomatach Multi to chyba nie jest to problem
    (one praktycznie zawsze działają) ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-07-11 17:00:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > 2. Przelać znajomemu co ma konto w marmurze i niech wypłaci z oddziale.

    Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co napisałeś.

  • 6. Data: 2009-07-11 19:00:57
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witek pisze:

    > Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co napisałeś.

    zwrot zaliczki?

    andy_nek

  • 7. Data: 2009-07-11 20:13:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witek" news:h3agg1$hqq$4@inews.gazeta.pl

    > Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co napisałeś.

    Chyba nie zdajesz sobie sprawy, że takie rzeczy istnieją i ludzie z tego
    korzystają ;) No ale jak widzę wiesz lepiej ;)

    PS.
    Dodam, że parę razy pomagałem tak wypłacić kasę rodzinie, korzystającej ze
    stricte banków internetowych (patrz VW bank) i jakoś żyję i mam się dobrze
    :)

    PS2.
    Mowa w temacie o dużych kwotach. Nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie duża
    kwota to m. in. 30k z kawałeczkiem, które wypłacałem dla ww. rodziny :)

  • 8. Data: 2009-07-11 20:14:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h3ad2t$upd$1@news.onet.pl

    > Odkąd da się wpłacać we wpłatomatach Multi to chyba nie jest to problem
    > (one praktycznie zawsze działają) ?

    Szkoda tylko, że nie wszystkie maszynki multi są kompatybilne z mBankiem :(

  • 9. Data: 2009-07-11 20:40:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 18:02:01 +0200, Mithos napisał(a):
    > Odkąd da się wpłacać we wpłatomatach Multi to chyba nie jest to problem
    > (one praktycznie zawsze działają) ?

    Nie wiem - w Krakowie znalezienie czynnego wpłatomatu graniczy z cudem :-/
    Wpłatomaty są w kilku galeriach - np. w Nowej Hucie jest wyłącznie jeden
    wpłatomat (teoretycznie dwa, obok sieie -z reguły oba nie działają). Typowy
    obrazek na stronie mbanku o wpłatomatach to 3-4 czynne z 12...

    Ostatnio musiałem wpłacić gotówkę - po paru dniach przekazałem koledze,
    który wpłacił przez marmurka. Paranoja :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-07-11 20:45:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 22:13:28 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > Dodam, że parę razy pomagałem tak wypłacić kasę rodzinie, korzystającej
    > ze stricte banków internetowych (patrz VW bank) i jakoś żyję i mam się

    A o tym co to jest "depozyt nieprawidłowy" i podatek od czynności
    cywilnoprawnych oczywiście wiesz?