  • Data: 2008-09-15 19:48:58
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozwazam zamkniecie swojej VG z powodow jw. Moze sie przeprosze z
    > Raiffeisen. Bo prawde mowiac to nie wiem gdzie juz moglbym sie przeniesci
    > (jakies Polbanki i inne wynalzki odpadaja). W Citi i Mille karty zostawiam
    > ale Citi ma zbyt niski limit do normalnego uzytkowania, a w Millenium
    > wyrobilem w 4 miesiace caly obrot wymagany do zwolnienia z oplaty rocznej
    > i jakos motywacja do uzywania tej karty mnie opuscila.

    > Ja ostatnio intensuwnie uzywam KK Citi ale dlawi mnie niski limit. Za to
    > punkty BP leca az milo :)

    Raiffeisen - jakoś nie, nie podobało mi się tam, Mille mnie przeraziło
    niekompetencją pracowników...

    Citi ciągle mi podnosi limit - prawie "kocham" te ich przelewy z rachunku kk
    ;-)

    sprobuj zamknąć kartę w Citi - może w ramach "walki o klienta" dosatniesz
    wyzszy limit...znajomej dali golda
    z 10kzl limitu bez zaswiadczenia o zarobkach, grozili ze bez zaswiadczenia
    nie dadzą karty, ale finalnie przyslali i po roku
    zwiekszyli limit o 40%!!!

    bylem autentycznie w szoku

    --
    pozdrawiam